Centra danych, rozwiązania sieciowe

Jak pokazać swoją obecność? Pylony reklamowe

Jak pokazać swoją obecność? Pylony reklamowe

Pylon, inaczej witacz lub totem reklamowy jest uniwersalnym, skutecznym i eleganckim sposobem na zwiększenie widoczności siedziby swojego przedsiębiorstwa. Może znacznie podnieść dostrzegalność lokalizacji. Jest też swoistą wizytówką firmy, informując o logo, świadczonych usługach, czy godzinach pracy.

Użyteczne i estetyczne

Reklama świetlna może być bardzo szykowną ozdobą firmy. Trudna jest do przeoczenia. Przykuwa wzrok znacznie skuteczniej niż ulotka czy baner reklamowy. Elegancką formą reklamy świetlnej są pylony. Pylony reklamowe nadają skojarzenia ze stabilnością i efektywnością, dodają prestiżu. Są formą reklamy wolnostojącej – mogą zachęcać do skorzystania z usługi lub wyłącznie informować. Często stoją przy stacjach paliw czy przy wjazdach do miast. Coraz popularniejsze jest zamawianie pylonów przez przedsiębiorstwa mające własną siedzibę. Popularne są także przy centrach biznesowych, informując odwiedzających o znajdujących się wewnątrz firmach. Pylony są doskonałym oznakowaniem korporacyjnym.
Pylony muszą być dostrzegane z dużej odległości i być odporne na warunki atmosferyczne, gdyż zazwyczaj stoją na zewnątrz. W ofertach agencji zajmujących się reklamą świetlną znajdziemy zarówno proste i eleganckie konstrukcje, jak i bardziej ekstrawaganckie formy, które z pewnością przykują uwagę.

Jak pylony są zbudowane?

Pylony są skonstruowane z profili ze stali węglowej, które powinny być zabezpieczone antykorozyjnie. Powłoka zewnętrzna jest wykonana z aluminium, plexi, płyt dibond lub etalbond. Powierzchnia może być gładka lub wyfrezowana. Dzięki temu są długotrwałe i odporne na warunki atmosferyczne, w tym wilgoć, mróz czy promienie słoneczne. Jest to znaczna przewaga nad tradycyjnymi tablicami i banerami, które szybciej się ulegają zniszczeniu. Pylony posiadają zazwyczaj oświetlenie LED, dzięki czemu treść jest widoczna całodobowo, także po zmroku. Musi to być światło mocne – o dużej trwałości i wysokich parametrach świecenia. Siła i jasność światła zadecydują o czytelności reklamy.

Aby pylony były stabilne, należy umieścić je w fundamencie i zabezpieczyć śrubami. Poprawne wykonanie gwarantuje długotrwałość i estetykę reklamy.

Nowoczesna stabilność

Reklama świetlna jest bardzo atrakcyjną formą zaznaczania pozycji swojej firmy. Przyciąga wzrok i zwraca uwagę. Mnogość form umożliwia jej zastosowanie w każdej branży. Pylony reklamowe są informatywną wizytówką każdego przedsiębiorstwa, pozwalając dotrzeć do coraz większej liczby klientów.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *